Reklamı Kapat

İzmit Belediyesi Çınar Halk Masa her zaman İzmitlilerin yanında

“Vatandaş Odaklı” hizmet anlayışı ile İzmitlilerin rahatı ve mutluluğu için çalışan İzmit Belediyesi, Çınar Halk Masası’nda uzman personellerle kaliteli, şeffaf ve adaletli belediyecilik hizmeti sunuyor

Haber albümü için resme tıklayın

İzmitlilerin en iyi hizmeti hak ettiğini düşünerek hizmet ağını genişleten ve güçlendiren İzmit Belediyesi, Halkla İlişkiler Müdürlüğü altında hizmet veren Çınar Halk Masası ile vatandaşlara kapısını her zaman açık tutuyor. Çınar Halk Masası; çağrı merkezi, vatandaş karşılama, koordinasyon merkezi ve son arama memnuniyet ekibi ile birlikte İzmitlilerin istek, öneri ve şikâyetlerini en geç 48 saat içerisinde sonuçlandırarak süreç ile ilgili geri dönüş sağlıyor. 


SÖZ SAHİBİ İZMİT HALKI
Vatandaşlar, Çınar Halk Masası ile şikâyetleri çözüme kavuşturmak için aracılara ihtiyacı olmadan İzmit Belediyesine ulaşabiliyor. İzmit halkının İzmit Belediyesi yönetiminde söz sahibi olduğu Çınar Halk Masasına gelen talepler, şikâyet ve öneriler personeller tarafından bizzat takip ediliyor. Sonuçlanan taleplerin cevapları ise vatandaşlara zaman kaybedilmeden iletiliyor. 


AYLIK 12 BİN TALEP
Çınar Halk Masası’nda şahsen müracaatlarda vatandaş karşılama bölümündeki personeller her türlü talep, istek ve şikâyetleri ivedilikle alarak sisteme kayıt ediyor. Vatandaşlardan telefon aracılığı ile gelen her türlü talep, istek ve şikâyetler ise çağrı merkezi personeli tarafından dinlenerek, sistem üzerinden kayıt ediliyor. Çağrı merkezine aylık ortalama 12 bin talep gelirken gerekli görülmesi halinde taleplerin müdürlüklere aktarımı sağlanıyor.


MUTLAKA GERİ DÖNÜŞ YAPILIYOR
Çınar Halk Masası koordinasyon ekibi, sisteme kaydı gerçekleştirilen tüm talebin takipçisi olurken, talep sisteme işledikten sonra 48 saatlik geri dönüş süresini başlatıyor. Planlanan süre doğrultusunda koordinasyon merkezi personeli, vatandaşı arayıp talep hakkında bilgilendirme yapıyor. Olumlu veya yetkiden kaynaklı olumsuz biten her talep için geri dönüş memnuniyet ekibi tarafından vatandaşlar telefon, sms, mail yoluyla bilgilendiriliyor. Ayrıca, 0532 166 41 41 numaralı whatsapp ihbar hattı ile vatandaşlar taleplerini 7/24 İzmit Belediyesine ulaştırabiliyor.

26 Ağu 2021 - 10:07 - Kent Kulisi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kartepe Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kartepe Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kartepe Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kartepe Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.