Reklamı Kapat

Kapsam dışı çağrılar Büyükşehir 153'ü meşgul ediyor

Koronavirüs salgınına karşı verilen mücadele döneminde vatandaşların Büyükşehir Belediyesinin hizmet alanı dışındaki istekleri için Büyükşehir 153ü aramaları çağrı merkezinde yoğunluğa neden oluyor

Büyükşehir 153 Çağrı Merkezi asıl vazifesi olarak Kocaelide yaşayan vatandaşların belediye hizmetlerine hızlı bir şekilde erişebilmesi ve bilgi alabilmesi için görev yapıyor. Türkiyede Koronavirüs Covid-19 salgınına karşı alınan tedbirler kapsamında 65 yaş üstü ve kronik hastalıkları bulunan vatandaşların sokağa çıkamamasından dolayı vatandaşların Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi 153e olan taleplerinde artış oldu. Büyükşehir 153e gelen taleplerin bir kısmı Büyükşehir Belediyesinin görev sahasında iken büyük kısmı ise görev sahası dışında kalıyor ve çağrı merkezinde yoğunluğa neden oluyor.

ASLİ HİZMETLERE CEVAP VERİLEMİYOR

Koronavirüs salgınına karşı alınan tedbirler kapsamında evinden çıkamayan vatandaşlar günlük ihtiyaçları için kamu kurumlarından yardım istiyor. Büyükşehir 153 Çağrı Merkezinin Kocaelinin her ilçesinde yapılan tanıtımlar ile vatandaşlarca bilinmesi nedeniyle vatandaşların ilk yardım için aradığı yer Büyükşehir 153 Çağrı Merkezi oluyor. Normal dönemlerde vatandaşların taleplerine kolayca yetişebilen Büyükşehir 153 Türkiyenin ve Kocaelinin koronavirüs ile mücadele ettiği bu dönemde gelen hizmet dışı taleplerden dolayı yoğunluk yaşıyor. Vatandaşların Büyükşehir Belediyesinin hizmet alanı dışındaki ihtiyaçları için 153ü aramaları yerine farklı numaralardaki çağrı merkezlerine ulaşmaları hem 153 Çağrı Merkezinin yoğunluğunu azaltacak hem de vatandaşların istekleri daha hızlı cevap bulacak.

ÇAĞRI MERKEZLERİ NUMARALARI

Türkiyenin ve Kocaelinin virüs salgınına karşı verdiği bu mücadele döneminde vatandaşlarımız belediye hizmetleri haricinde aşağıdaki numaraları arayabilir

Korona danışma hattı için 184

65 Yaş üstü vatandaşların maaşlarının evine getirilmesi için 170

65 yaş üstü vatandaşların sokağa çıkmama kurallarını ihlal etmeleri halinde 112/155/156

Haksız fiyat artışı ve stokçuluk şikâyetleri için 189

Acil Yardım 112

Alo İtfaiye 110

Su Arıza 185

Polis İmdat 155

Jandarma 156

Elektrik Arıza 186

Doğalgaz Acil 187

Telefon Arıza 121

Evde sağlık hizmeti verilmesi gereken yatağa bağlı hastaların Sağlık Bakanlığının Evde Sağlık Hizmetleri için 444 38 33

Ekli Dosyalar

25 Mart 2020 - Kent Kulisi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kartepe Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kartepe Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.