Kılıçdaroğlu’nun iddialarını yayınlayan 4 TV kanalına ceza

RTÜK, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Cumhurbaşkanı Erdoğan'la ilgili iddialarını yayınlayan Tele1, KRT, Flash TV ve Halk TV’ye ceza verdi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 24 Mayıs günü yayınladığı videoda “Bir vakıf kurduruyorlar Amerika’da. Paravan bir vakıf. Başına bir Amerikan vatandaşını koyuyorlar. Ama vakfın asıl yönetimi, Erdoğan ailesi üyelerine ait” iddiasında bulunmuştu.

Kılıçdaroğlu'nun açıklamaları üzerine TÜRGEV ve ENSAR, RTÜK'e başvurarak şikayetçi oldu. RTÜK de ana muhalefet partisinin lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun açıklamalarını yayınlamayı suç saydı. Gerekçe ise “doğruluğu kesinleşmemiş” olması gösterildi.

Bu açıklamayı yayınlayan Tele1, KRT, Flash TV ve Halk TV’ye oyçokluğuyla tavandan bir önceki aydaki gelirinin yüzde 3'ü kadar para cezası verdi.

FOX TV’YE DE ‘İHMAL’ CEZASI

RTÜK, çiftçilerin tarlalarını ekemediği söyleyen FOX Ana Haber sunucusu Selçuk Tepeli’nin sinirlenerek önündeki bardağa vurmasını “ihmal” sayarak kanala para cezası verdi.

Sözcü

# CHP

30 May 2022 - 14:31 - Güncel



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kartepe Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kartepe Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Kartepe Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kartepe Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.